Inimese ja arvuti suhtlus arendab IT valdkonda

 


Palju aastaid on möödunud Interneti laialdasest kasutamisest. Ja veebiruumi ergonoomika on arenenud koos kasutajatega. Täpsemalt öeldes kasutajad on need, kes teadvustamata muutsid Internetti, stimuleerides selle arengut. Lõppude lõpuks kulutati õppimiseks ja arendamiseks palju spetsialistide aega ja ressursse, et kasutaja huvi äratada, ligimeelitamiseks, tähelepanu hoidmiseks, et hiljem tahaks ta ise uuesti tulla.

Kui varem ei olnud Internet teabest üleküllane ja kasutajad said kasutada piiratud arvu oma võimalusi, siis aja jooksul muutus asjakohaseks teabe korrastamine, kasutajale vajaliku teabe otsimise lihtsus, lihtsa kasutaja ja infosüsteemi vahelise suhtlemise lihtsus. Kõige olulisemaks on saamas - mitte ainult juhtida endale tähelepanu, et kasutaja oleks huvitatud ja sooviks saidile minna, vaid ka hoida kasutaja saidil nii, et seal oleks huvitavat sisu ning visuaalne lihtsus oleks kasutajale kättesaadav ja arusaadav.

Minu arvates on mugavuse ja suhtlemise lihtsuse osas kõige arenenumad saidid, mis on tõsiselt ja professionaalselt seotud kaupade või teenuste müügiga. Lisaks saitidele, mida on mugav arvutist vaadata, on need suurepäraselt kohandatud kasutamiseks mobiilseadmetest ja tahvelarvutitest, sealhulgas nende endi rakendused telefoni installimiseks. See võib olla lennufirmade veebisait, näiteks Lufthansa, mis müüb lennureise, see võib olla veebipood, kust leiate kõike, mida soovite, näiteks Aliexpress.

Veelgi kõrgem mugavus ja kasutajasõbralikkus on platvormidevahelised pakkumised, mida saab kasutada kõigis seadmetes. On platvorme või koondajaid, kes koguvad ja kombineerivad pakkumisi paljudest erinevatest allikatest, näiteks Skyscanneri või Airbnb, kui arvestada sama reisitööstusega.

Comments

Popular posts from this blog

Arendus- ja ärimudelitest

Erivajadused on erivõimalused